Candidatul ideal:

Ne-ar placea sa vii in echipa Servelect daca:

  • Ai cel putin un an experienta intr-un domeniu relevant (vanzarile, licitatiile si/ sau ofertarea te vor avantaja);
  • Esti o persoana foarte organizata (vei avea de redactat documente care necesita atentie la detalii);
  • Iti place sa comunici, atat direct, cat si in scris sau la telefon;
  • Cunosti limba engleza cel puțin la nivel mediu;
  • Cunostintele tehnice in domeniul electric/ energetic reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului:

Cum o sa poti contribui tu la proiectele echipei Servelect:

  • Vei gestiona procesul de participare la licitatii (identificare, pregatire dosare, transmiterea ofertelor prin platforma SICAP, mentinerea relatiei cu Autoritatile Contractante pe parcursul derularii proiectelor);
  • Vei gestiona relatiile cu clientii din zona de vanzari alocata: abordare – ofertare (cu ajutorul departamentelor tehnice) – contractare – urmarire implementare proiecte – follow-up in urma implementarii proiectelor;
  • Vei gestiona relatiile cu Autoritațile Publice – clienti Servelect din toata tara;
  • Vei contribui la indeplinirea target-ului anual de vanzari prin atributiile de mai sus.

Noi vom incerca sa iti oferim cel mai bun context pentru ca tu sa iti realizezi munca bine si cu placere:

  • Mediu de lucru placut, colegi tineri si prietenosi, care te vor ajuta sa te integrezi repede;
  • Posibilitate de dezvoltare si perfectionare in domeniul tehnic si comercial;
  • Salariu si bonusuri motivante, corelate cu rezultatele;
  • Alte beneficii despre care iti povestim la interviu.

Trimite CV-ul tau la adresa: codruta.apopei@servelect.ro sau prin intermediul formularului de contact.

Prin inregistrare, confirmati ca sunteti de acord cu stocarea si prelucrarea datelor Dumneavoastra personale de catre Servelect, asa cum este descris in Politica privind Protectia Datelor Personale de pe acest website.