Echipa Servelect

Interviu cu Paula – Economist

Cum a inceput cariera ta la Servelect?

Cariera mea la Servelect a inceput in decembrie 2017, dar primul contact cu Servelect nu a fost atunci. Cu doi ani inainte, cand doar ce terminasem anul doi de facultate, aplicam pentru postul de asistent manager. Nu a fost sa fie atunci, dar am ramas in baza de date a companiei si in noiembrie 2017 am primit un telefon in care mi s-a transmis oportunitatea de a face parte din aceasta echipa. Avand in vedere ca in acel moment eram in cautarea unui loc de munca, am acceptat sa particip la interviu si asa a inceput totul. Nu aveam experienta si sunt recunoscatoare ca am fost acceptata si am avut ocazia sa ma dezvolt din punct de vedere profesional. De altfel, Servelect a fost, este si sunt sigura ca va fi in continuare o rampa de lansare in cariera pentru multi tineri iesiti de pe bancile facultatii.

Cum decurge o zi obisnuita la Servelect si care este rolul tau in cadrul departamentului Administrativ?

Eu sunt Economist si in cadrul departamentului administrativ am doua tipuri de activitati: financiare si administrative. Voi enumera pe scurt cateva dintre ele: emiterea facturilor, plata facturilor, confirmare solduri client/furnizori, completarea bugetului de cheltuieli si venituri, inregistrarea documentelor in programul de contabilitate, mentinerea legaturii cu institutiile publice si banca… si ma opresc aici. Sunt mult mai multe de atat, nu cred ca exista doua zile la fel, mereu apar noi provocari si situatii de rezolvat.

Avand in vedere ca activitatea mea este una diversa, cu “multe si marunte”, imi este greu sa descriu o zi obisnuita, dar o sa sintetizez esentialul: Incep ziua cu verificarea e-mailurilor si planificarea prioritatilor, iar apoi continui cu rezolvarea lucrurilor importante si urgente, rezolvarea solicitarilor venite din partea colegilor si finalizarea lucrurilor propuse la inceputul zilei.

Ce iti place cel mai mult la activitatea pe care o desfasori?

Tot timpul mi-au placut cifrele si acum ma bucur ca am ajuns sa lucrez cu ele. Organizarea e unul dintre punctele mele forte iar activitatea pe care o desfasor necesita multa organizare, atentie si meticulozitate. Satisfactia este mare atunci cand vad ca datorita organizarii si rezultatele sunt pe masura.

Pe langa asta, indiferent de activitatea pe care o desfasuram, cei mai importanti sunt oamenii cu care interactionam. Ma bucur ca fac partea din echipa Servelect, echipa in care oamenii tind catre perfectionism, ne dezvoltam frumos impreuna si ne sustinem unii pe altii. Asta imi place.

Cum ai descrie Servelect in cateva cuvinte?

Servelect este tipul de companie in care am visat mereu sa lucrez, de aceea sunt aici de aproape cinci ani. Servelect ofera seriozitate, perspectiva in dezvoltare, flexibilitate.

Interviu Paula Servelect

Cine e Paula dupa terminarea programului de lucru?

Sunt sotie, fiica, sora, prietena si un om simplu.

Dupa terminarea programului de lucru, petrec mult timp cu sotul meu si cu cele doua pisici ale noastre: Puf si Misha.

Imi place linistea, soarele si marea. Incerc sa le imbin pe toate si sa vizitez destinatii noi cat de des am ocazia.