Prezenta unui serviciu de management energetic este obligatorie in cadrul companiilor care activeaza in orice tip de industrie cu un consum mai mare de 1000 tep/an.
De regula, principalele activitati din cadrul serviciului de management energetic sunt:
- Realizeaza cele doua raportari către Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri: Declaratia de consum total anual de energie si Chestionarul de analiza energetica pana in 30 Aprilie, respectiv Programul de imbunatatire a Eficientei Energetice pana in 30 Septembrie a fiecarui an;
- Se informeaza si ramane conectat la modificarile legislative si la cele de interes pentru consumatorii cu care au contract de prestari servicii si transmit informatiile catre beneficiar;
- Participa la intrevederi si acorda suport consumatorilor de energie, in momentul in care se efectueaza controalele de catre organele de stat competente.
Insa nu este suficient ca un manager energetic sa se opreasca la cele 3 puncte mentionate anterior. Pe langa indeplinirea obligatiilor legislative, managerul energetic are posibilitatea de a aduce un plus de valoare companiei dumneavoastra.
Descarcati articolul si aflati cum sa fructificati relatia cu managerul energetic dincolo de indeplinirea obligatiilor legislative. ↓

Bogdan Bargauan
Autor